fridasbokblogg

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Världens bästa blogg!!!

Av Frida - 3 juni 2011 17:41

Jag har sååå himla tur ibland.


Jag skulle gå in på en blogg, sökte på google, tryckte på det som jag trodde var rätt, och vad hände?


Jooo jag hamnade på världens bästa blogg (enligt mig)!!!!

Linnèa heter hon som skriver. Hon är superduper bäst på att blogga!!!Hon värkar snäll och jag bara älskar bloggen. Hittade den för typ 3 dagar sen och det blev  ny favorit direkt!!!Jag har redan kollat igenom allt som går på hennes blogg!!!


(förlåt om det blir lite tjatigt men det är min blogg och jag gör som jag vill på den!)

 

Jag skulle verkligen villa träffa dig, även fast vi inte känner varann typ. Bara kollat på varandras bloggar, men ändå.


Det betyder jättemycket för mig att du bloggar. Sluta aldrig med det, eller jo, det är ditt val. Men jag vill att du ska förstå att du är jättebra bloggare och JAG vill aldrig att du slutar med det!

Jag älskar dig som bloggare Linnea!!!

Foto: Linnéa Johansson

www.linneajohanssons.blogg.se

Klicka  Jag blir jätteglad om ni går in på Linneas blogg och sen ger henne en kommentar!!!Säg att det är jag som har tipsat er  

 

 


 
 
Linnéa :)

Linnéa :)

3 juni 2011 22:59

NAW !
VAD GULLIG DU ÄR !
SÅ HIIIIIIMLA SNÄLL !!!
Ja, hoppas vi kan ses ! :)
Det betyder verkligen jätte mycket för mig
det här !
<3

http://linneajohanssons.blogg.se

Frida

7 juni 2011 19:13

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2011 17:13

nu kommer jag börja blogga igen, ska läsa så mkt jag kan så får ni förmodligen oxå något att läsa läs FC STJÄRNAN böckerna oxå, dom e bäst! ...

Av Frida - 19 oktober 2011 20:30

(rubriken) lyssna, lyssna, lyssna känn hur det skuttar i dig fram och dansa och sjung be happy L.Y.S.S.N.A                 Jag älskar att filma och dansa och sjunga oseriöst!!!!det är faktist kul att titta p...

Av Frida - 14 oktober 2011 22:20

tack för att ni finns älskade bästisar!!! Ni är det finaste jag vet, det finaste jag vet.Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar er för allting som ni är o ni tog mig på fötter igentre ord och jag faller direkt, ni & jag det bästa som ha...

Av Frida - 10 september 2011 23:24

Jag årkar inte blogga  Kör mer på innebandy och kanske fotbollen istället!!! dessutom ska jag ta läsborgermärket har jag bestämmt    Alltså:Inget bloggande på typ 100 år elr nåt?!?!!!!!!!!!!!!!! ...

Av Frida - 28 augusti 2011 11:24

Nu var det länge sen jag bloggade men jag tänkte bara säga att jag lever! Jag har läst många böker som jag ska skriva om så det kommer dyka upp lite boktips senare i höst! Har ont i halsen så jag ska nog ta det lungt idag! (host) Nu ska jag kolla o...

Presentation


Jag heter Frida och jag är född 1999. Ett av mina stora intressen är att läsa. På bloggen kommer det upp bokrecensioner och annat som har med böker att göra!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards