fridasbokblogg

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Lite böcker att läsa på sommarn!

Av Frida - 12 juni 2011 22:24

Hej nu kommer det jag lovade. Nämligen lite boktips!

Ursäckta att jag inte har några bilder på någon av böckerna!



Camilla och lögnen  Karin Whalberg

Camilla har en mamma i himlen, en plastmamma som är dum och inte så många kompisar. Men det är hennes minsta problem. Ända sen "Arg-britt och lilla Sophie flyttade in har micke börjat betätt sig konstigt. Camilla blir orolig för sin bror. När hon bessuton hitta plånböckerna han stulit förstår hon att det är på allvar. Hon förstår att något måste göras, men hon vill inte skvallra för pappa och "Arg-britt". Utan hon vill hjälpa utan att svika. Hon förstår att saker och ting är inte så enkelt som man tror att det ska vara!


Camilla och Micke    Karin Whalberg

Camilla har fått en ny bästis. Hon är trött på att vara med Ellen som ska bestämma allt. Men när Camilla kommer hem så ser hon att det står 2 par polisskor i hallen. All glädje försvinner direkt! Ingenting är som vanligt med Micke längre. Camilla förstår att något måste göras. Hur farligt det änn är. Men hur?


De onödiga     Sören och Anders

Världens onödigaste bok enligt mig. Mer säger jag inte! Varning: Läs den inte om du har långtråkigt!

 

Bild: Google


Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2011 17:13

nu kommer jag börja blogga igen, ska läsa så mkt jag kan så får ni förmodligen oxå något att läsa läs FC STJÄRNAN böckerna oxå, dom e bäst! ...

Av Frida - 19 oktober 2011 20:30

(rubriken) lyssna, lyssna, lyssna känn hur det skuttar i dig fram och dansa och sjung be happy L.Y.S.S.N.A                 Jag älskar att filma och dansa och sjunga oseriöst!!!!det är faktist kul att titta p...

Av Frida - 14 oktober 2011 22:20

tack för att ni finns älskade bästisar!!! Ni är det finaste jag vet, det finaste jag vet.Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar er för allting som ni är o ni tog mig på fötter igentre ord och jag faller direkt, ni & jag det bästa som ha...

Av Frida - 10 september 2011 23:24

Jag årkar inte blogga  Kör mer på innebandy och kanske fotbollen istället!!! dessutom ska jag ta läsborgermärket har jag bestämmt    Alltså:Inget bloggande på typ 100 år elr nåt?!?!!!!!!!!!!!!!! ...

Av Frida - 28 augusti 2011 11:24

Nu var det länge sen jag bloggade men jag tänkte bara säga att jag lever! Jag har läst många böker som jag ska skriva om så det kommer dyka upp lite boktips senare i höst! Har ont i halsen så jag ska nog ta det lungt idag! (host) Nu ska jag kolla o...

Presentation


Jag heter Frida och jag är född 1999. Ett av mina stora intressen är att läsa. På bloggen kommer det upp bokrecensioner och annat som har med böker att göra!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards