fridasbokblogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Frida - 3 juli 2011 15:36

Hejsan, fick en kommentar där det stog att jag vorde ha ett väldigt tråkigt liv efftersom jag bloggar om böcker!

Helt ärligt, hur tänker man när man säger så?

Det är ingen som tvingar mig till att blogga, utan jag gör det helt frivilligt!!!

Personen som skrev frågade också hur årkar du leva?

Jooo, det ska jag berätta för dig. Jag mår bra, jag har en familj och världens bästa vänner, mina djur mår toppen och jag har sommarlov!

Livet leker just nu  

Och det är en grej jag inte fattar! Varför kollar du ens på min blogg om du endå inte gillar den?  jag vet att jag inte kommer att få svar på den frågan eftersom jag har blokerat dig att kommentera på bloggen!


Det är så himla onödigt att man måste hålla på.

Hallå! Skärp er där ute. Väx uuuuuuuuuuupp!!!! Sluta såra andra ha kul istället!!

Att vara taskig skaffar man bara problem utav, så det är bäst att vara snäll, ALLTID!!!

Skicka en kommentar om ni håller med!



Presentation


Jag heter Frida och jag är född 1999. Ett av mina stora intressen är att läsa. På bloggen kommer det upp bokrecensioner och annat som har med böker att göra!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards