fridasbokblogg

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

De 4 bästa tidningarna

Av Frida - 15 maj 2011 20:32

  Här är de 4 absolut bästa tidningarna, enligt mig. Jag premunerar på alla. Sköna att få dom hem i brevlådan direkt istället för att åka till affären och köpa tycker jag.


KALLE ANKA & co

Jag älskar kalle anka!!! Det är klart den bästa seriefiguren enligt mig!!! Det finns inte så mycket att berätta om denhära tidningen. Antingen älskar man den eller så hatar men den helt enkelt. Man kan ju prova att köpa en i affären till att börja med och sen får man se om man gillar den! "Delar" som alltid finns med i Kalle anka & co:

"Kalle anka" och "Musses deckar gåta", sen finns även "Kul med Kalle" Men det är bara en massa skämt. Kommer ett nytt nummer en gång i veckan.

Vill du premunera? www.kalleanka.se


Kalle Anka extra

Dennhära tidningen påminner lite om Kalle Anka & co men här finns det BARA serier. Finns att köpa i endel butiker. Jag blev lite besviken att se att när man permunerar på både Kalle Anka & co och Kalle Anka Extra fick man inget nummer av Kalle Anka & co den vecka man fick Kalle Anka extra! Förstog ni?

Vill du premunera? www.kalleanka.se


Pets

Det är som Pets säger " Dethär är tidningen för oss som älskar djur"! Och det är sannt!. Det står om ett eller flera djur i varje nummer. Det finns en sida där man kan hitta brevvänner, en med lite frågesport, en med bilder på olika kändisars djur och en lite textruta till det, och lite mer " gott och blandat ".  En jättebra tidning som får med mycker fakta om olika djur!

Vill du premunera? www.tidningsbutiken.se

 

KP (Kamrat Posten)

En suverän tidning som riktar sig till barn i cirka 10-14års åldern. Det är läsarna skälva som får skicka in frågor eller synpunkter om olika saker. Tidningen funkar för både tjejer och killar. Den går bara att premuner på tidningven vad jag vet. Dom flesta jag känner älskar tidningen, och det gör jag med. Vilket jag tror att du också skulle göra! På KPwebben kan man vara medlem om man är permunant. Jag är inte medlem för jag har inte orkat bry mig!

Vill du premunera? www.KPwebben.se

 

HejDå

/Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2011 17:13

nu kommer jag börja blogga igen, ska läsa så mkt jag kan så får ni förmodligen oxå något att läsa läs FC STJÄRNAN böckerna oxå, dom e bäst! ...

Av Frida - 19 oktober 2011 20:30

(rubriken) lyssna, lyssna, lyssna känn hur det skuttar i dig fram och dansa och sjung be happy L.Y.S.S.N.A                 Jag älskar att filma och dansa och sjunga oseriöst!!!!det är faktist kul att titta p...

Av Frida - 14 oktober 2011 22:20

tack för att ni finns älskade bästisar!!! Ni är det finaste jag vet, det finaste jag vet.Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar er för allting som ni är o ni tog mig på fötter igentre ord och jag faller direkt, ni & jag det bästa som ha...

Av Frida - 10 september 2011 23:24

Jag årkar inte blogga  Kör mer på innebandy och kanske fotbollen istället!!! dessutom ska jag ta läsborgermärket har jag bestämmt    Alltså:Inget bloggande på typ 100 år elr nåt?!?!!!!!!!!!!!!!! ...

Av Frida - 28 augusti 2011 11:24

Nu var det länge sen jag bloggade men jag tänkte bara säga att jag lever! Jag har läst många böker som jag ska skriva om så det kommer dyka upp lite boktips senare i höst! Har ont i halsen så jag ska nog ta det lungt idag! (host) Nu ska jag kolla o...

Presentation


Jag heter Frida och jag är född 1999. Ett av mina stora intressen är att läsa. På bloggen kommer det upp bokrecensioner och annat som har med böker att göra!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards