fridasbokblogg

Alla inlägg den 8 juni 2011

Sur

Av Frida - 8 juni 2011 19:01

Hej!

Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg och sen när jag tryker -spara inlägget- joo, vad händer? Det kommer up en liten ruta där det står - Du har blivit utloggad-!!!

ÅÅÅÅ, vad arg jag blir. men det kanske var tur för jag har väll mest bara babblat på. Förutom att jag skrev om 2 (jaaa, 2) böcker. Men aja, skriver nog om dom nästa vecka när jag har tid.

SOMMARLOV<3

I   SOMMARLOV

Har verkligen längtat!  Men en dag kvar i skolan bara, ska va ledig på fredag för min kusin ska ta studenten! Kul!


Ni har väll inte glömt att kolla Linnéas blogg?

www.linneajohanssons.blogg.se

Klicka   Värt att kolla bloggen!


Men en annan viktig sak som jag skrev i inlägget (Som e borta, morr) är att jag har tänkt att jag kanske ska börja blogga "vanligt", om min vardag och så. Men vi får se. Jag har som sakt bara sakt KANSKE!!! Vad tycker ni?

Hejdå!!! Glöm inte att kommentera! Juste ska fixa en "blogg-email" oxå!!!Bye!

Presentation


Jag heter Frida och jag är född 1999. Ett av mina stora intressen är att läsa. På bloggen kommer det upp bokrecensioner och annat som har med böker att göra!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards